Translate My Blog In Your Language

duminică, 21 decembrie 2014

Duminică de invidiat cu o Procedură Spa pentru Păr Excepţională!



   Salut dragii mei! Astăzi am o duminică de invidiat atît pentru mine cît şi pentru părul meu! Emoţii şi senzaţii la maxim! Abia aşteptam să mă împart cu voi cu placerea savurată în această dimineaţă! Cunoaşte-ţi brăduţul din poză? Este unul din brăduţii din colecţia mea din această iarnă pe care l-am făcut cadou salonului. Vezi aici cum poţi face un astfel de brăduţ de sinestatator:
http://avluxuryfashion.blogspot.com/2014/12/bradut-din-stofa-aurie.html 


   Recent am devenit clientă a Salonului de Frumuseţe "Andrei Cocieru",

https://www.facebook.com/andrei.cocieru
unde am şi făcut primele schimbări după o perioadă îndelungată!
   Eu deja de 10 ani am avut culoarea părului negru şi după cîte ştiţi e foarte complicat şi foarte riscant pentru păr să faci careva schimbări din aşa culoare! Însă eu totuşi m-am decis şi am făcut acest pas! Ca să nu fie o schimbare prea bruscă am făcut ombre pe jumătate din suprafaţa parului. Au fost utilizate cele mai bune şi performante produse şi astfel s-a evitat detereorarea părului. Însă ca să evit şi în continuare careva deformări ale părului trebuie să fac mereu proceduri pentru hrănirea şi hidratarea lui! Eu sunt adeptă a procedurilor făcute în mod casnic, iubesc să fie totul natural, însă astăzi am încercat o procedură nouă la Salonul "Andrei Cocieru" cu produse de calitate superioară, unele dintre cele mai naturale produse de îngrijire a părului cu ulei de Argan din seria "Nashi":


   Aceste produse sînt unicele care au 6 ştampile de verificare a calităţii acestora! Deci au fost verificate de toti cine era posibil! Cu ajutorul lor domnul Andrei Cocieru mi-a făcut o procedură extraordinară în senzaţii, este vorba despre Tratamentul Spa Nashi Argan, care este bazat pe masajul scalpului şi tratamentul parului detereorat cu produsele "Nashi"!


  Procesul începe cu spălarea părului cu şamponul din seria "Nashi" şi deja la spălare se face un masaj introductiv!


   După spălarea părului, a urmat...WAW!!!... Un super masaj al scapului şi gîtului timp de 10-15 minute, care se face pe toate punctele importate de relaxare şi stimulare a văzului, auzului , etc. Şi desigur stimulează circulaţia sîngelui, care ajută la creşterea părului şi întărirea rădăcinii acestuia! Masaj însoţit de o muzică de relaxare şi doar cîteva lumini aprinse creează o stare de nedescris! Sincer era căt pe ce să adorm, dar am vrut să urmăresc cu atenţie tot ce se petrecete ca să vă pot descrie! Domnul Andrei a reuşit să facă minuni cu acest masaj, mereu mă întreba dacă nu mă deranjează sau nu mă doare, dar masaj făcut cu atîta măiestrie nici nu ştiu cum putea să creeze senzaţii neplăcute sau de durere!


   După acest masaj relaxant, următorul pas a fost aplicarea măştii de hranire şi regenerare a părului la fel din seria "Nashi". Este o mască unicală care regenează părul de la zero! Se aplică pe toată lungimea părului în afară de rădăcină.


Şi se lasă să acţioneze timp de 15 minute.


  După 15 minute, părul se clăteşte cu apă caldă şi se aplică condiţionerul din seria "Nashi" , apoi din nou se clăteşte! Pe părul deja spălat şi uscat, mi s-a mai făcut un masaj de încheiere a procedurii încă timp de 5 minute. Waw!!! Aceasta trebuie să simţiţi ca să înţelegeţi sentimentul! 


   Rezultatul a fost impresionant de tot! Nu am avut niciodată un păr atît de strălucitor la fel cum vedem mereu în publicitate, dar e posibil şi singuri observaţi efectul. Şi plus la tot o relaxare totală.



   Probabil şi fără descrie se vede foarte bine rezultatul numai după o singură procedură! Se recomandă să faceţi timp de o lună de zile 4 proceduri, cîte o procedură pe săptămînă. Ziua cea mai potrivită pentru această procedură fără îndoială,este ziua de duminică!  
   Salonul "Andrei Cocieru"  vă propune această procedură la un preţ destul de accesibil, îndeosebi pentru un rezultat atît de impresionant! Cu siguranţă vă recomand cel puţin măcar o dată să o probaţi, sînt sigură că no să rezistaţi şi ve-ţi urma tot cursul recomandat . 

  Este un Salon bazat atît pe calitate cît şi pe o atmosferă plăcută! Mereu rămîn impresionată de rezultate!Vă mulţumesc mult, sînteţi foarte bravo şi sper mereu să rămîneţi aşa! Vă doresc succes în continuare!
  Vă doresc o zi stilată şi interesantă în continuare!
                                                                                       Cu drag , AV.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu