Translate My Blog In Your Language

luni, 8 decembrie 2014

Roşul de pe buze? Cum îţi alegi nuanţa potrivită! Partea I



   Salut! Sper că aţi avut un weekend frumos şi aţi reuşit să acumulaţi puteri pentru un început nou de săptămînă! Eu chiar m-am straduit să nu prea stau pe acasă, am profitat de aceste zile din plin! Nu a fost un weekend distractiv, mai mult relaxant, dar plin de emoţii pozitive! În sfîrşit am încheiat cu fostul meu serviciu, chiar mă simt mult mai bine. Deja pot să-mi creez mai mult timp pentru familie, studii şi pentru ceea ce îmi place! Şi una din pasiuni e să discut cu voi şi să mă împart cu tot ceea ce ştiu şi tot ce aflu nou, cu toate gîndurile şi ideile. 


   Şi iată astăzi, inspirată de o poză de pe internet mi-am pus întrebarea: "Ce cunosc eu despre roşul de pe buze? Cum să aleg corect nuanţa potrivită? Cu ce haină îl asortez? Cum şi cînd se poartă?". Şi m-am gîndit, că aceste răspunsuri îmi va fi mai uşor să le găsesc alături de voi. Şi ca să nu vă plictisesc, deoarece e o temă vastă, am să separ aceste răspunsuri în cîteva postări. 







      Conform psihologilor, roşul este culoarea care emana senzualitatea, puterea si stăpînirea de sine a unei femei. La sigur această culoare pasională şi fatală e una clasică, care indiferent de tendinţe, mereu e bine venită cînd vrei să fii în centrul atenţiei.  E o culoare pe care fiecare femeie modernă trebuie să o aibă, la fel ca şi mica rochie neagră. Doar că, trebuie să fii atentă la nuanţa pe care ţi-o potriveşti. Şi iată că astăzi voi încerca să găsesc răspunsul corect la capitolul "nuanţa potrivită pentru tine". 


                      Rujul roşu în funcţie de ten.




  Regula principală e că rujul aprins la culoare nu se potriveşte unui ten închis şi rujul cu o nuanţă întunecată nu se leagă cu un ten prea deschis! Deci pentru:

  - Tenul deschis, alb: nuanţe intense de roşu, care pare să aibă reflexe maronii sau albăstrui, cum ar fi rujul roşu corai, burgund, vişiniu sau unul maro-roşiatic.
- Tenul masliniu/bronzat: nuanţe calde/închise de roşu, similar oranjului sau cărămiziului, cum ar fi roşu cărămiziu, zmeura, pruna sau mahon sau chiar fucsia şi roşul cireaşa.
- Tenul mediu: nuanţe calde de roşu, foarte pigmentate, cum ar fi rujul roşu ruginiu ori rubiniu. 
- Tenul inchis: nuanţe calde de roşu sau care bat în roz.
- Tenul cu pistrui: nuanţe deschise si sidefate de rosu, cum ar fi cărămiziu sidefat sau unul ciclamen.


      Rujul rosu in functie de culoarea părului.



- Păr şaten/castaniu/ciocolatiu: roşu portocaliu
- Păr negru: roşu intens, cu nuante cărămizii
- Păr blond: roşu cireaşa
- Păr roscat: roşu burgund sau corai


Rujul roşu în funcţie de culoarea irisului/a ochilor.



- Ochi căprui: roşu cărămiziu, ciclamen
- Ochi negri: roşu corai, portocaliu
- Ochi albaştri: roşu portocaliu sau rujul roşu care bate în roz
- Ochi verzi: roşu intens, vişiniu, maro-roşiatic.

     

    Ai selectat din toate categoriile variantele tale de răspuns? Ai reuşit să ajungi la un numitor comun? Eu cu părere de bine da, din toate 3 categorii mi-a dat aceeaşi culoare: roşu intens e culoarea mea .   Dacă ai mai multe variante de nuanţe, atunci va trebui să le încerci pe toate , posibil toate să ţi se potrivească, ceea ce ar fi minunat căci ai avea diversitate pentru diferite ocazii.     
   Ne revedem la următoarea postare! Îţi doresc o zi interesantă şi stilată în continuare!


                                                                            Cu drag, AV.                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu