Translate My Blog In Your Language

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Detalii despre ţinuta de Revelion


  Salut! Pobabil pregătirile de Revelion sunt cele mai ample!Fiecare vrea să arate cît mai deosebit, stilat şi desigur în vogă. Fiecare analizează care sînt ţinutele, culorile, accesoriile şi coafura perfectă pentru a întîlni anul ce bate la uşă!
  Eu pînă în ultimul moment nu mă puteam decide care îmi va fi atît ţinuta cît şi coafura şi celelalte! Desigur e de dorit ca în an nou să intri în nou! Dar această rochie pe care am cusut-o 3 ani în urmă am purtat-o o sinură dată şi se poate de zi că e practic nouă! Timp de aceşti 3 ani nu am avut nici ocazia potrivită şi nici dorinţă să o mai îmbrac dacă sincer. Dar anul acesta m-am ghidat după detaliile care sunt în vogă şi anume aşa tăietură pe picior se poartă foarte mult şi am înţeles că a vebit din nou momentul să mai îmbrac această rochiţă superbă elegantă şi cu elemente de sexeapeall în ea!

                                                                   


   Dar recomandaţiile în culori pentru acest revelion au fost de verde, albastru, turcuaz şi am decis că accent în aşa culoare va fi pe unghii. Doina Hotinean mi-a realizat nişte unghii superbe ,


 M-a nimerit perfet cu culoarea, elegantăşi în vogă, în combinaţie cu decor auriu şi pietre swarovski.
 La fel şi cu coafura, am găsit ceva asemănător pe internet, dar i-am arătat lui Andrei Cocieru poza cu rochiţa şi făcut o lucrare exact cum imi imaginam eu să fie!



  Cu machiajul un pic am stat la dubii căci nu m-am găndit timp să-mi bronez loc la un machiaj profesional şi deja cum am reuşit eu de sinestătător l-am realizat. a fost ceva de tip smokey eyes şi tot stăteam la dubii cu rujul căci vroiam şi în nuanţă roşie şi în nuanţă nud. Şi atotuşi am început seara cu ruj roşu, iar apoi am folosit şi unul nud. şi a fost chiar ok cu ambele.





                                                                               Cu drag, AV.

/
-





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu