Translate My Blog In Your Language

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Prima şedinţă foto


Iată şi primii paşi în domeniul artei! Nici nu m-am gîndit că voi face încercări şi în aşa mod de a mă manifesta creativ. A fost ceva spontan. Chiar la finele anului am făcut cunoştinţă cu make-up artist Rodica Rotaru , care mi-a propus o colaborare deosebită şi interesantă. Eu cu mare dorinţă, dar şi cu frică să nu dezamăgesc, am acceptat această colaborare. Cu frică pentru că e ceva nou, necunoscut, dar foarte creativ, ceea ce îmi place mie, nu eram sigură cum o să mă isprăvesc, dar vorba ceea: încercarea vină n-are.

   Împreună cu MUA Rodica Rotaru, fotograful Anatol Lungu, eu în calitate de persoana care răspunde de idea creativă şi nail artist care e şi în calitate de model Doina Hotinean , am format o echipă extraordinară. Toţi ingenioşi, creativi, cu mare pasiune şi dorinţă de a crea ceva frumos!
   Şi fără să mai ezit, abia aşteptînd prima încercare, am propus să facem o şedinţă foto cu tematica iernii. Din lipsă de timp pentru că Revelionul venea deja în 2 zile, am decis să facem ceva improvizat pe loc şi spontan.
   Am combinat 2 şedinţe foto într-o singură zi mai bine zis noapte, pentru că aveau idei apropiate. Am început cu regina iernii:personalitate dură,rece şi misteriosă. Rodica Rotaru a reuşit cu măiestrie să facă exact machiajul despre care iam vorbit. Este un machiaj nud care e în vogă anul acesta şi pare să fi simplu, dar această simplitate nu toţi ştiu să o redea! Şi aceste gene fabuloase cu picături de gheaţă au făcut imaginea completă. Bravo Rodica, ai prins ideea perfect!
   Doina Hotinean, prin arta mişcării şi mimicii pe care ştie foarte bine să o controleze, a continuat minunat ideea, iar Anatol Lungu a finisat şi fixat gîndul prin fotografie! Mă bucur foarte mult că am fost auzită şi înţeleasă corect de toată echipa, deşi mi-a fost foarte greu să coordonez ,pentru că sînt încă careva lucruri pe care nu le cunosc, dar la care deja chiar după prima şedinţă am prins firul. Vă mulţumesc pentru ajutor şi susţinere!




   În a doua şedinţă a fost contrariul primei idei. Dacă în prima a fost imagine dură şi rece, în cea dea doua am creat imagine gingaşă, de poveste cu îngeraş. Am adăugat mai multă sclipire în make-up şi cu ajutorul dermatografului alb care la fel e in vogă, ca şi machiajul nud, am conturat privirea angelică! Păcat doar că nu am făcut poze mai din apropiere cu machiajul rectificat, oricum se observă şi aşa, dar deja la şedinţa următoare ne vom corecta!





   A fost o experienţă extraordinară, nici nu mi-am inchipuit că mă voi regăsi complet în aşa gen de activitate. Decorul este ceea ce m-a pasionat din totdeauna şi cred că a-ţi recunoscut brăduţii şi coroniţele din poză, este decorul care l-am făcut pentru Revelion. În al doilea rînd ideea creativă unde s-a urmărit gîndul şi viziunea mea aspupra la tot şi cel mai important e că am fost înţeleasă şi că toţi au reuşit să redea acest gînd! A fost foarte impresionant! Aţi fost bravo cu toţii!




   Sunt fericită că am acceptat această colaborare, defapt că mi s-a propus această colaborare pe care eu am accepatat-o. Vă mulţumesc că m-aţi ajutat să mă regăsesc profesional! Sper şi în continuare să avem colaborări extraordinare şi cu reuşite numai în creştere!!!
   Vă doresc şi vouă acelaşi lucru dragi cititori, să vă regăsiţi atît pe plan profesional cît şi pe plan personal şi să aveţi reuşite cît mai mari .Un an nou fericit! La mulţi ani!!!
    Vă doresc o zi stilată şi interesantă în continuare!!!
                                                                             Cu drag, AV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu